niedziela, 17 października 2010

Miejsce na dziś” to rubryka, którą stworzyłam by móc dzielić się z Wami miejscami, które znam bądź dopiero, co odkrywam. Chciałam by było to coś więcej niż pokazywanie zdjęć i myślę, że udaje mi się to pomimo krótkiego stażu.
Ta notka to tak naprawdę pytanie do Was czy chcielibyście, by „ Miejsce na dziś” było kontynuowane. Jeśli tak, to, o czym chcielibyście czytać. Czy mają być to parki, muzea, restauracje, święta narodowe, festiwale czy może miszmasz?
Może znacie ( na pewno znacie!) miejsca, którymi chcielibyście się podzielić ze mną a tym samym z pozostałymi moimi Czytelnikami. Będę bardzo wdzięczna.:-)
Jeśli chodzi o mnie to przyznam się, że obecnie moje myśli kursują w kierunku Paryża. Jest to miasto, które kocham miłością niezmienną od wielu lat. Nie chciałabym jednak by stało się to monotonią, więc hamuję się w newsach z tego Miasta Miłości, a uwierzcie, że mogę do znudzenia opowiadać o Nim.

Liczę na Wasze wypowiedzi/pomoc.
Tymczasem pozdrawiam i życzę Wam miłego wieczoru.
Ja swój mam zamiar spędzić z Georgem Michaelem i jego piosenką „ Amazing”, która od kilku dni nie może wyjść z mojej głowy oraz książką „Dobranoc, panie Holmes” Carole Nelson Douglas.


4 komentarzy:

clevera pisze...

Nie ważne miejsce, obiekt czy zjawisko. Ważne, żeby było ciekawie podane, nawet jeśli dobrze znane. Mnie od zawsze fascynuje Malbork. Kiedyś do niego wrócę jeszcze raz i jeszcze raz, aż mi się znudzi.:)

słowoczytane pisze...

Zgadzam się z przedmówczynią: ważne, jak to miejsce zostanie podane. Mogę się mylić, ale jesteś jedyną znaną mi osobą, która na książkowym blogu prowadzi taki cykl (bo chyba można tak "Miejsce na dziś" nazwać?) i na pewno nie tylko ja z tym Cię kojarzę.Dlatego uważam, że nie powinnaś rezygnować - i właśnie to chciałam powiedzieć :)

grendella pisze...

Nie zarzucaj idei "miejsca na dziś". Mi również bardzo się z tym kojarzysz :) I zgadzam się z przedmówczyniami, nieważne jakie to miejsce. Fajnie jest spojrzeć na każde miejsce, znane czy nieznane, oczami innej osoby, zmienić perspektywę, zobaczyć w nim coś innego, lub, po prostu dowiedzieć się, że ktoś inny odbiera coś podobnie do mnie. Kontynuuj, proszę :)

hiliko pisze...

Oczywiście, że lepiej by było, gdybyś kontynuowała. Uważam, iż "Miejsce na dziś" jest naprawdę znakomitym pomysłem. I przyznam, że też od razu pomyślałam o Paryżu ;)