poniedziałek, 3 maja 2010

    Z tą wiadomością na pewno pierwsza nie będę jedynie może uściślę szczegóły dla zainteresowanych. Otóż moi Drodzy szykuje się kolejne święto książki. Tym razem nie światowe a miastowe, bo Warszawie. Od 13 do 16 maja w Stolicy właśnie odbywa się będą Targi książki. Największa atrakcja? Oczywiście autorzy we własnej osobie podpisujący książki. Ja upodobałam sobie Martynę Wojciechowską, Marcina Szczygielskiego ( tą dwójkę zdążyliście już poznać poprzez recenzje na blogu) oraz panią Elwirę Watałę, której książkę historyczną „ Cuchnący Wersal” bardzo sobie cenię i lubię.
Spis wszystkich autorów wraz z datą, godziną i numerem stoiska, przy którym będą urzędować znajdziecie na tej stronie.
Teraz pozostaje mi już tylko życzyć Wam udanych wrażeń z Targów. Tym, którzy udać się nie mogą z przyczyn wszelakich polecam wybrać się do księgarń w celu pocieszenia. Każdy powód do kupienia książki jest przecież dobry, zupełnie tak jak w przypadku butów.  :-)

12 komentarzy:

Tucha pisze...

Ale super! Ja też chcę, ja też chcę :) Niestety przez licencjat, obronę itd. nie będzie czasu na wycieczki do Warszawy :( ale czekam na relację!
p/s Jak tu ładnie!

Monika Badowska pisze...

Ja planuje pobyt w Warszawie na Międzynarodowych Targach. Choć, gdy przeglądałam dziś listę spotkań autorskich i wystawców, zauważyłam, że wielu Wydawnictw nie będzie. Mam niestety za daleko, by uczestniczyć w obydwu spotkaniach - musiałam wybrać.

Unknown pisze...

Tucho,
Czeka Cię pisanie licencjatu i recenzji. Nie myśl, że tak łatwo Ci odpuszczę :-).

Prowincjonalna Nauczycielko,
Ja również ten fakt zauważyłam. Szczególnie martwi mnie brak Znaku bo bardzo na to wydawnictwo liczyłam. Zostało co prawda jeszcze pare dni ale wątpie by coś większego się zmieniło pod tym względem. Targom Międzynarodowym również się przyglądam. Bez sensu moim zdaniem to zrobiono. Zbyt podobne daty a przecież wiadomo, że ludzie przyjeżdzają nie tylko z W-wy. Jechanie 2 razy w jedną stronę plus powrót zdecydowanie kosztuje, że nawet promocyjne ceny książek nie zrekompensują. Nie mówiąc już o zatrzymaniu się w hotelu.

Pozdrawiam bardzo serdecznie :-)

kalio Joanna Gołaszewska pisze...

Ślicznie tu u ciebie:)

Unknown pisze...

Kalio (i Tucho ),
Bardzo dziękuje. Jak typowa kobieta potrzebowałam zmiany. No i mam !
Ciesze się, że Wam się podoba :-)

Tucha pisze...

Nie odpuszczaj, nie odpuszczaj! :)
A mój licencjat ma już 32 strony :) Lalala;p Muszę go skończyć w najbliższym czasie..., koniec kropka! Możesz też się o niego upominać! Zawsze to jakaś motywacja!

Edyta pisze...

Hmm, widzę bardzo dużo autorów będzie :) Żałuję, że daty się tak pokrywają i nie wiem czy jednak na Międzynarodowe się nie wybiorę jednak. Choć ja mam bliżej chyba do Wawy to podobnie jak Tucha ze względu na licencjat nie mogę odpuścić sobie 2 weekendów ;)
Mi też się podoba zmiana :)

Unknown pisze...

Tucho,
Trzymam więc za słowo :-). Jak to dobrze, że chociaż pozornie mam jeszcze trochę czasu do pisania magisterki :-).

Edhith,
Myślę, że właśnie daty wpłyną znacznie na frekwencje obu wydarzeń. Jak na razie Targi Warszawskie wydają się być o wiele lepiej zooranizowane a przede wszystkim informacje o nich są znacznie bardziej klarowne. Szkoda również, że nie które wydawnictwa wybrały tylko jedną impreze. Tak jest w przypadku Znaku, na który ja osobiście bardzo liczyłam.

Anhelli pisze...

Piękne zmiany... Fiu fiu! Ale na Targi tym razem chyba się nie wybiorę... Mam zaległą pracę, pape urwałby mi głowę, jakbym wydała kolejne kilkaset zł na książki :(

Pozdrawiam i jeszcze raz, pięknie ci w nowej szacie :)

Unknown pisze...

Anhelli,
Bardzo dziękuje :). Zmiana zdecydowanie zrobiła mi na lepsze. Dzisiaj szykuje się kolejna tym razem garderobiana.
Co do Targów doskonale rozumiem złość papy na rachunki. U mnie jest dokładnie tak samo. Liczę jedynie na wstawiennictwo szanownej Matrony :-)

Klaudyna Maciąg pisze...

Jak ja zazdroszczę tym, którym uda się dotrzeć na te Targi! Że też w moim mieście nie ma szans na takie nazwiska! :(

Caitri pisze...

Widzę zmiany :D Bardzo ładnie :D

A na Targi spróbuję się wybrać: inetersują mnie gł. Kossakowska i Komuda. Zobaczymy jak będzie.