wtorek, 15 maja 2012


Trochę mnie tutaj nie było i najprawdopodobniej jeszcze chwilę nie będzie. Nie oznacza to jednak, że o Was zapomniałam. W ramach małych przeprosin i zadośćuczynienia mam konkurs. :-) 


Opis:
Ildrekka to niebezpieczne miasto. Jeśli brakuje ci sprytu i przezorności, marny twój los. Na szczęście Drothe nie musi się tym martwić. Od wielu, wielu lat jest członkiem Kamratów, zna na wylot każdy najciemniejszy zaułek miasta, a złodzieje i mordercy to jego codzienne towarzystwo. Pracując jako informator dla szefa przestępczej organizacji, Drothe natrafia na ślad śmiercionośnej intrygi. Ten, kto wejdzie w posiadanie prastarej magicznej księgi, zawładnie światem…
Możecie również przeczytać moją recenzję [klik].

Co trzeba zrobić, by wygrać?1. Zgłoś swoją kandydaturę w komentarzu.
2. Polub na Facebook'u mój profil (można to zrobić po prawej stronie bloga) oraz profil Wydawnictwa Literackiego.
3. Cierpliwie czekaj na wyniki.

Zgłoszenia można przesyłać do 22.05.2012 (wtorek)
Fundatorem nagrody jest:



29 komentarzy:

Miłośniczka Książek pisze...

1] Zgłaszam się :)
2] Oba profile na FB od dawna lubię
3] i czekam :)

Pozdrawiam!

Katarzyna Abramova pisze...

Ja także się zgłaszam. Obydwa profile lubię już od dłuższego czasu, więc... pozostaje mi chyba jedynie czekać :)

Evita pisze...

Zgłaszam się :)
Niestety nie posiadam konta na FB :(

Stayrude pisze...

Zgłaszam się.
Pozostałe przesłanki również spełnione:)

Pozdrawiam

Unknown pisze...

Evito,
W takim razie zgłoszenie jest nieważne. Przede wszystkim dla tego, że byłoby to nie fair w stosunku do zgłaszających się, którzy wykonali "zadanie konkursowe".
Poza tym mówiąc szczerze, każdy z Was może powiedzieć, że nie ma FB i ja tego nie sprawdzę, bo nie znam Was z imienia i nazwiska. Gdybym akceptowała takie zgłoszenia to zapis o polubieniu byłby bez sensu.

Ale nie ma zapisu, którego nie da się obejść. Nie w Polsce. :-) Zawsze można poprosić koleżankę, kolegę lub kogoś z rodziny. :-)

Pozdrawiam. ;)

Weronika Król pisze...

Zgłaszam swoją kandydaturę:)

Edyta pisze...

Zgłaszam się :)
oba profile już dawno polubione :))

Anonimowy pisze...

Zgłaszam sie :) Kusi mnie ta książka od dawna wiec liczę, że wygram ;)blog i wydawnictwo tez zlajkowane :)

Pozdrawiam

Agata

marichetti pisze...

Zgłaszam się! A oba fanpage lubię już od dawna jako Martyna Gotfryd ;)
Pozdrawiam!

Sardegna pisze...

Zgłaszam się. Profile lubię i obserwuję :)

fochinii pisze...

Zgłaszam się. Polubiłam :)

Wiktoria pisze...

Lubię i chcę :D

Katarzyna pisze...

I ja się zgłaszam:) Szczęśliwy trzynasty komentarz?;)

PS. Polubiłam już uprzednio;) - nick Katarzyna Ewa

Agnes pisze...

Zgłaszam się, a oba profile miałam polubione już wcześniej. :)

Evita pisze...

Jasne, rozumiem, zasady to zasady :)

Renata Zub pisze...

wypełniłam wszystkie polecenia i zgłaszam się do konkursu :)

Studentka pisze...

oczywiście, że się zgłaszam i lubię oba profile:)

Izzy pisze...

1) zgłaszam się
2) lubię oba profile

Pozdrawiam

Joanna pisze...

Mission completed :)

Może Wydawnictwo szuka nowych recenzentów ;)?

Disincentive pisze...

Zgłaszam się, oba profile lubię jako Dominika Feta Gołąb :>

Cassiel pisze...

Zgłaszam się. Polubiłam dwa profile jako Amanda Górniak :P

Soulmate pisze...

Zgłaszam się!
Lubuję jako Marta Kusz :)

Carline pisze...

Zgłaszam się, ale nie mam FB :)

Unknown pisze...

Carline,
W takim razie zgłoszenie jest nieważne. Przykro mi.
Powody tej decyzji podane są w komentarzu wyżej.

ytaSDGF pisze...

Z chęcią się zgłaszam, a FB już polubiłam. :)

Dizzy pisze...

Zgłaszam się :3

Ew. pisze...

Zgłaszam się!
Oba profile polubione :)
ew.niemczyk@gmail.com

pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się.

he_ka_te@o2.pl

Pozdrawiam E.

Lunatyk pisze...

Zgłaszam się, polubiłam już :)
madzik-dragon@wp.pl