wtorek, 11 maja 2010

           Z okazji zbliżającego się święta Moli książkowych, (czyli Naszego) postanowiłam zrobić niespodziankę. Tak, więc moi Drodzy pierwsza część trylogii Anne Bishop pt. „Córka Krwawych” czeka na nowego właściciela.
Żeby jednak nie było tak łatwo mam dla Was zadanie. Ponieważ moim zdaniem okładka należy do udanych chciałabym żebyście napisali parę słów o niej. Dokładniej rzecz biorąc żebyście wczuli się w rolę dziewczynki trzymającej książce i w paru zdaniach opisali jej magiczną zawartość.
Forma i treść dowolna. Poruszcie swoją wyobraźnie, kto wie, co zobaczycie. :-)
Najciekawsza opinia ( zdaniem 3 osobowego jury: skład ściśle tajny) zostanie nagrodzona lekturą. Koszty wysyłki biorę oczywiście na siebie. Wasze zgłoszenia możecie pisać w komentarzach bądź wysyłając na e-mail.
Prosiłabym również ( nie jest to obowiązkowe) o poinformowanie na Waszych blogach o konkursie, być może ktoś będzie chciał dołączyć.
Czas konkursu to 1 tydzień, czyli do wtorku 18 maja 2010 roku.
Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia. :-)

4 komentarzy:

holly23 pisze...

Ksiazka plonie. Mysle, ze jest tam wiele zlocistych ptakow, ktore wyfruna na niebiosa aby poszukac swoich gwniazd. Jesli jeden z nich zostanie te mna bede mogla z nim pojsc na laki i poszukac wiatru, ktory pomoze mi odleciec. Ptaku, usadz mi na ramieniu! ksiega jest otwarta!
holly23

toska82 pisze...

Z księgą na dłoniach
szłam wśród ciemności
Cofnąć się nie da
ogień już strawił wszystkie mosty
Iść, ciągle iść
z tym błyskiem w oku
Iść, nadal iść
byle do przodu
I tylko serce wie
ile mam siły
I tylko rozum wie
ile we mnie prawdy
A w okół magia zatacza
co raz to szersze kręgi
Czy dam radę?
Czas pokaże

Agnes pisze...

Konkurs przedłużony do 25 maja! Wstawiam bannerek do siebie też :)

Rosemary pisze...

Błękit nieba, szum trawy
śpiew skowronka, dom szarawy,
lasy dziewicze, rwące strumyki,
głosy dzieci, młode jeżyki...
I róża wokół księgi się owijająca,
róża dumna, róża raniąca.
Krew niekończącej się opowieści.
I to ona dziś obwieści
przybycie niby chmury, co przysłoni
świat, całą radość przegoni.
Niby chmury, która trawić będzie
wszystko, która podróż odbędzie
dokoła ciebie. Przeniesiesz
się do świata innego,
do córki krwawych,
niekończącej się opowieści...