piątek, 7 maja 2010


Zatem pisze pan i dla kobiet, i dla mężczyzn?

    Tak, choć 70 proc. Czytelników we Francji to kobiety. Mężczyźni powinni się wstydzić. *


Mężczyźni powinni się wstydzić za rozpustę podczas Men’s Day. Czy ktoś widziałby kiedykolwiek tak obchodzić Dzień Kobiet?!
Cóż... Spróbuj Kochanie za rok tylko z kwiatkiem przyjść :-). Ja wcale nie grożę, Ja jedynie grzecznie informuje ;-).
*Fragment wywiadu Agnieszki Niedek z Ericiem Emmanuelem Schmitt’em. (Wprost, Nr 19, 3-9 maja 2010)

7 komentarzy:

Tucha pisze...

Aaaaa:D:D:D:D
Miss Jacobs, moje Bugatti!!!!:D
Nawet dzisiaj wspomniałam o nim w mej recenzji :)
p/s Myślisz, że jest Girl's day :D? Ja też chcę taką imprezę :)

Unknown pisze...

Tucho,
Właśnie nie ma takiego dnia ! Mężczyźni powinni się wstydzić podczas oddawaniu się jutrzejszej rozpuście. Przecież bez NAS nic by nie mieli :-).
Ja bardzo chętnie zobaczyłabym mistrzostwa w tańcu na rurze, w wykonaniu niektórych panów :-)

Edyta pisze...

no to niezła impreza ;) chyba już wiem czemu kolega jednak odwołał odwiedzimy u mnie :) żadne obowiązki na uczelni tylko impreza plenerowa ;)

Tucha pisze...

W takim razie TRZEBA zorganizować :D

Balianna pisze...

Jak dobrze,że w Warszawie nie mieszkamy!! Weekend z głowy :)

Szymon pisze...

Eee tam! Przecież Men's Day trwa 364 dni w roku (z wyjątkiem 8 marca). Pozdrawiam z przymrużeniem oka ;D

Klaudyna Maciąg pisze...

Popieram słowa Przedmówcy :)))