sobota, 25 września 2010

             Australia... Plaże, nieskazitelnie czysty ocean, palmy, leżaki, drinki z palemką i przystojni młodzieńcy od wachlowania. Okazuje się, że ten cudowny kontynent posiada rozwiniętą architekturę i zaplecze kulinarne. Połączeniem tych 2 rzeczy jest Sydney Tower Restaurant. Nazwa mówi wszystko, ale żeby było jasne to rozłóżmy to na czynniki pierwsze.
Zaczynamy...
Obiekt znajduje się w Sydney. Obiekt, czyli wieża, najwyższa konstrukcja w mieście o wysokości 305m. W tejże wieży znajduje się restauracja, równo na poziomie 250m.
Wspaniały widok? To mało powiedziane. Miejsce/platforma (wybaczcie jestem słaba w słownictwie technicznym), na której to znajduje się lokal porusza się. Mówiąc ściśle będziecie mogli podziwiać panoramę Sydney, calutkie 360 stopni w ciągu godziny. Do tego oczywiście rozkosz podniebienia. Nie wierzę by mogło być inaczej w takim miejscu.
Cena to ok. 64 dolarów australijskich od osoby. Myślę, że za kolację i atrakcję turystyczną w jednym to rozsądna cena. Nie zapominajmy, że produkty będą najwyższej jakości, o niezapomnianym smaku a to wszystko za sprawą australijskiego słońca.
Potrzebujecie większej zachęty? Tak ?
Zatem patrzcie !






5 komentarzy:

Edyta pisze...

świetne miejsce :) uwielbiam takie wysokie wieże z których roztaczają się przepiękne widoki, a do tego coś do jedzenia? hmm, kupili mnie :D

Mała Mi pisze...

Oj... wspaniale tam musi być :) mam nadzieję, że kiedyś sprawdzę to na własnej skórze :P

A Ty sprawdziłaś? :)

Balianna pisze...

Prezentuje się wspaniale, ale odzywa się mój lęk wysokości :)

kasjeusz pisze...

(Nawiązując do komentarza Balianny). Właśnie. Jedno spojrzenie w stronę okien groziłoby mi udławieniem. Z drugiej strony - myślę sobie - może strach przyspieszyłby mój metabolizm? ;)

Claudette pisze...

Australia, jak i Nowa Zelandia od dawna mnie fascynują. Jedyne co odstrasza mnie przed odwiedzeniem tego cudownego kontynentu to długi lot samolotem, bo chyba tylko jakaś śpiączka, czy narkoza pomogłyby mi przetrwać tą podróż!

Pozdrawiam :)