środa, 16 czerwca 2010

Moi Drodzy,
Wybaczcie mi tą długą przerwę w blogowaniu. Spowodowana była sprawami osobistymi, ale przede wszystkim zdominowana przez uczelnie. Rozwodzić się długo nad tym nie ma sensu.
Chciałabym szczególnie przeprosić uczestniczki konkursu za tą znaczną obsówkę.
Nie zwlekając dłużej ogłaszam, że książkę „ Córka Krwawych” Anne Bishop wygrała Agnes .
Nagrodzona wypowiedź brzmi tak:

To książka kucharska, a dziewczynka z okładki otworzyła ją na
stronie,
gdzie jest przepis na świetliste latające ciasteczka
cynamonowo-pomarańczowe. W przepisie stoi:
"Im więcej dodamy cynamonu, tym ciasteczka będą piękniej latać w
powietrzu, ale uwaga, nie należy przesadzić, bo zaczną wierzgać. Z
kolei, im więcej skórki pomarańczowej, tym będą mocniej świecić
(jak widać na ilustracji obok przepisu)". Ilustracja jest tak doskonała, że
aż wychodzi z kart i rzuca blask na twarz dziewczynki. A ona uśmiecha
się zadowolona i oblicza, ile sypnie cynamonu, żeby wirowało wokół
niej stadko ślicznych, złocistych, zadowolonych z siebie ciasteczek.

Ci, którzy mnie znają wiedzą jak wielkim jestem łasuchem i nie trzeba wiele by przekabacić mnie na swoją stronę. :-) 

Serdecznie gratuluję i proszę Agnes o wysłanie na adres e-mail danych osobowych.
Od jutra zapraszam na nowe recenzje, a dzisiaj życzę miłego wieczoru.

1 komentarzy:

Agnes pisze...

:)
Bardzo, bardzo mi miło!
Dziękuję!