czwartek, 22 września 2011

Czytając różne blogi książkowe zauważyłam, że niektóre z ich autorek pod recenzjami zaczęły umieszczać krótkie życiorysy pisarzy wraz z ich zdjęciem. Pomyślałam, ze to dobry pomysł, który chętnie wprowadziłabym w życie. Ponieważ jednak jestem za zasadą by nie tworzyć bytów ponad potrzebę postanowiłam zapytać Was: Czy chcecie wprowadzenie takich mini biogramów?
Za próbę reprezentatywną postanowiłam uznać 10 komentarzy, więc do dzieła moi Drodzy. :-) 

Z góry dziękuję za oddane głosy i życzę Wam miłego dnia. :-) 

12 komentarzy:

Bazyl pisze...

Ja omijam, ale może komuś się przydadzą :)

izusr pisze...

Szczerze to na ogół i tak nie czytam tych informacji o autorze na blogach, bo wychodzę z założenia, że jak chcę sobie poczytać o autorze to wystarczy wpisać jego nazwisko w Google, a te informacje na blogach to chyba i tak na ogół są powielane z notek biograficznych zamieszczanych na okładkach? :>
Ale jak się komuś podoba, lubi to czy co tam, to ja nie mam nic przeciwko ;)

Kasiek pisze...

Szczerze to ja też to omijam i nigdy nie czytam.

Madika pisze...

Ja na ogół nie czytam i nie zamieszczam, chyba że życiorys pisarza jest w jakiś szczególny sposób powiązany z jego książką.

Magia książki pisze...

Ja zaglądam tylko wtedy, jeśli w recenzji coś wskazuje, że życiorys mógłby być ciekawy :)

Anulka D pisze...

To zależy. Jeśli książka w jakimś stopniu odnosi się do autora, lub po prostu jego postać jest ciekawa to jestem za. W pozostałych przypadkach chyba nie warto o tym pisać.

Anonimowy pisze...

I ja tych wiadomości nie czytam.

sabinka.t1 pisze...

Szczerze? To omijam, nie zawsze mam chęć i czas, w sumie czytam o ulubionych tylko :)

Cyrysia pisze...

Ja jednak lubię czytać życiorys pisarzy, gdyż niekiedy mogę dowiedzieć się ciekawych rzeczy.

e.rwira pisze...

Jak dla mnie to bez różnicy... Czasem na nie zerknę, czasem nie. Ot, tyle ;-)

kalio Joanna Gołaszewska pisze...

nie czytam tego:)

Eireann pisze...

Nie czytam. Gdy chcę się dowiedzieć więcej o autorze, szukam sama.