sobota, 24 września 2011

Sobota to idealny dzień na porządki i sprawy organizacyjne, szczególnie te blogowe.

  1. Wynik sondy jest jednoznaczny, notek biograficznych nie będzie. Nie będę płakać z tego powodu, bo w końcu to i dla mnie mniej pracy. Plusem jest świadomość, że blog czytają osoby, po których się tego nie spodziewałam (bardzo dziękuję!) oraz ujawnienie się kilku nowych istot, które bardzo miło było mi poznać.
  2. Ponieważ gotowanie jest moją pasją nr 1, na równi z czytaniem, postanowiłam kontynuować publikowanie przepisów. Przyznaję, że w kwestii zdjęć idę na łatwiznę i zamieszczam te już wykonane, ale zapewniam, że wszystkie przepisy zostały wypróbowane i nie są kotami w workach. 
  3. Rubryka „Miejsce na dziś” również powróci na łamy tego bloga. Dzięki niej dowiaduję się jak piękny jest świat, zaś moja szklanka zaczyna robić się do połowy pełna.
  4. Zapraszam na mojego Facebook’a. Przekonałam się do tego dziwnego tworu i coraz bardziej on mi się podoba. Na profilu znajdziecie informacje o konkursach, linki do wywiadów (np. ostatnio dodany wywiad z turecką pisarką Elif Safak) i inne ciekawe rzeczy, które w danej chwili mnie rozśmieszyły, zastanowiły etc.   
To tyle na dzisiaj, nie można się przecież zbytnio przemęczać. ;-)
   Życzę Wam miłego, słonecznego i pogodnego dnia. :)
 Pozdrawiam serdecznie. :) 

7 komentarzy:

matylda_ab pisze...

:)

Pisany inaczej pisze...

Pięknego weekendu :-)

tola pisze...

a gdzie to publikowanie przepisów będzie? tutaj?
bo ja też zakochana w gotowaniu :}

Cyrysia pisze...

Cieszę się, że nadal będziesz zamieszczać przepisy, więc i ja będę je czytać a potem wypróbowywać, może dzięki temu nauczę się piec :-) bo jak narazie mi to słabiutko wychodzi.

Mani pisze...

Te przepisy mnie zaintrygowały, nie powiem :)

Aneta pisze...

Popieram przepisy, chętnie będę je podpatrywać i testować. Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Matyldo_ab,
:-)

Piterze,
Dziękuje i nawzajem :)

Tolu,
Przepisy będą publikowane tutaj, zaś ich spis widnieje po prawnej stronie bloga pod tytułem "Trochę słodkości".

Cyrysiu,
Mnie też niezmiernie cieszy, że ktoś chce to czytać i wypróbowywać. Zapewniam Cię, że nie chciałabyś znać moich początków pieczenia i gotowania w ogóle. Z doświadczenia wiem, że praktyka i serca czynią mistrza. :)

Mani,
Cieszę się. :)

Aneto,
Mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie i będzie smakowało.

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuje za komentarze. :)