sobota, 31 marca 2012

Za oknem deszcz, niekiedy nawet grad. Powodów do uśmiechu brak.... 
Zaradzić temu może tylko konkurs. :-


Opis:
Ildrekka to niebezpieczne miasto. Jeśli brakuje ci sprytu i przezorności, marny twój los. Na szczęście Drothe nie musi się tym martwić. Od wielu, wielu lat jest członkiem Kamratów, zna na wylot każdy najciemniejszy zaułek miasta, a złodzieje i mordercy to jego codzienne towarzystwo. Pracując jako informator dla szefa przestępczej organizacji, Drothe natrafia na ślad śmiercionośnej intrygi. Ten, kto wejdzie w posiadanie prastarej magicznej księgi, zawładnie światem…


Co trzeba zrobić, by wygrać?1. Zgłoś swoją kandydaturę w komentarzu.
2. Polub na Facebook'u mój profil (można to zrobić po prawej stronie bloga) oraz profil Wydawnictwa Literackiego.
3. Cierpliwie czekąć.

Zgłoszenia można przesyłać do 8.04.2012 (niedziela)
Fundatorem nagrody jest:

27 komentarzy:

Nutinka pisze...

Zgłaszam się.
Polubiłam obydwa profile.
Cierpliwie czekam.
:)))

izusr pisze...

Oba profile lubię od dawna, więc zgłaszam się ;)

Stayrude pisze...

Ja również oba profile lubię więc się zgłaszam.

Pozdrawiam

marichetti pisze...

Ach, mam chętkę na tę książkę, więc zgłaszam się (oczywiście lubię obydwa profile) ;)

Aleksandrowe myśli pisze...

Zgłaszam się :)

Lubię oba profile już od dawna jako Ola Jesiołowska

Katarzyna Abramova pisze...

Zgłaszam się :)
Oczywiście obydwa profile "polubiłam" :)

M. pisze...

Już dawno oba profile lubię, więc się ze spokojnym sumieniem zgłaszam :D

Iscariote pisze...

Zgłaszam się też :)

Gosia Bojarun pisze...

Zgłaszam się, lubię, czekam... :-)))

Moreni pisze...

Szkoda, że konkurs tylko dla facebookowiczów.:(

Scarlett pisze...

Zgłaszam się do konkursu.
Polubiłam oba profile.
Pozdrawiam serdecznie!

Alannada pisze...

I ja się zgłaszam :D

ladyinfantille pisze...

zgłaszam się :)

Agnes pisze...

Zgłaszam się, polubione.

Edyta pisze...

zgłaszam się :)

Unknown pisze...

Zgłosiłabym się, ale niestety (chociaż, jeśliby popatrzeć na to, co wypisują niektóre osoby z mojej szkoły, to może i stety)nie posiadam konta na facebooku :/

Unknown pisze...

Marcepankowa i Moreni,
Przykro mi, ale takie są zasady tej gry. Nie będę też namawiać do założenia konta, bo to prywatna wola każdego.
Zrobienie wyjątku spowoduje tylko uzasadnione pretensje. Tak każdy będzie mógł napisać, że nie ma konta, a ja tego nie sprawdzę, bo niby jak?
To nie ostatni konkurs na blogu, więc pewnie nie każdy będzie z "przymusem" polubienia. :-) Jednak nie spodziewajcie się, że będę bardzo altruistyczna, bo nie będę - to nie leży w mojej naturze.

Pozdrawiam. :-)

Miasto Recenzji pisze...

Polubić, polubiłam no i oczywiście się zgłaszam!

Wyprawy Magdy pisze...

Również się zgłaszam, obie strony polubiłam ;]

Zakładka do Przyszłości pisze...

Ja chętnie dodam u siebie info o twojej wygrywajce :)
Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Jasne ,że polubiłam i zgłaszam się ;)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się! :)
Obie strony polubione :)

Miłośniczka Książek pisze...

Lubię oba profile :)
Zgłaszam chęć wzięcia udziału w konkursie :)

Unknown pisze...

Zgłaszam się :) Polubiłam oba :)

Dizzy pisze...

Ja również, jak większość, polubiłam profil Wydawnictwa i Ciebie x3 Pozdrawiam serdecznie i oczywiście zgłaszam się :> W końcu mam słabość do złodziei w literaturze ;3

Jul pisze...

Zgłaszam się:D Profil polubiłam.;D Wydawnictwo Literackie od dawna "lubię" na fb.;D

Kruk pisze...

zgłaszam się
wiolettawdowiak@yahoo.com