niedziela, 4 marca 2012


Ponieważ wyczuwam Wasz opór - przejawiający się brakiem zgłoszeniem, nad czym ubolewam -  związany z kreatywną stroną konkursu, postanowiłam przeznaczyć audiobook Magdaleny Samozwaniec na loterię. Wystarczy zgłosić się w komentarzu pod postem. Dlaczego tylko ten? Ponieważ zgłosiło się kilka osób, które są chetne by wygrać "Zakazane wrota". Przekazanie tego egzemplarza na loterię byłoby brakiem szacunku wobec ich pracy.  Jutro poznacie zwycięzców obu nagród. :-)
Powodzenia. :-)


P.S. Mogę obiecać, że następny konkurs będzie loterią. :-) 

18 komentarzy:

KassWarz pisze...

no to leniwie się zgłaszam:) bo ostatnio mało kreatywna jestem niestety, sił ku temu nie mam...
pozdrawiam:)

Edyta pisze...

zgłaszam się i ja, choć przyznaję, że właśnie miałam pisać "kreatywną wypowiedź" ;) wcześniej po prostu nie miałam czasu :)

Sardegna pisze...

To ja też się zgłoszę. Wybacz, że nie spłodziłam żadnej "kreatywnej wypowiedzi" :)

Katarzyna pisze...

Zawsze lubiłam czwórkę;) Zatem jako czwarta się zgłoszę;)

B. pisze...

A ja bylabym przegapila konkurs;) Sie zglaszam:)

Unknown pisze...

Również się zgłaszam :)

Boo pisze...

no to i ja się zgłoszę :)
pozdrawiam cieplutko

Maniaczytania pisze...

To i ja się zgłoszę :)

Florentyna pisze...

To i ja się zgłaszam;-)
Pozdrawiam serdecznie.

Alina pisze...

Nawet nie wiem, jak zdołałam przegapić ten konkurs! A z pewnością byłabym kreatywna (druga pozycja, choć ma łatwiejsze pytanie, nie bardzo mnie interesuje). Teraz za późno. Trochę.

Zgłaszam się więc.

ksiazkowo pisze...

Ja o tamtym konkursie nawet nie wiedziałam :P Tak to jest, jak się ma mało czasu.

No nic, spróbuję szczęścia :> Zgłaszam się!

Gosia Bojarun pisze...

Zgłaszam się :-)))

Klaudyna Maciąg pisze...

I ja chętnie ustawię się w ogonku - zgłaszam się :)

przynadziei pisze...

ja też! zgłaszam sie jako chętny!

Hanna pisze...

To i ja się zgłaszam! :)

Basia pisze...

Również się zgłaszam :)

marichetti pisze...

Nie będę gorsza i też się zgłoszę ;)

Magia książki pisze...

Zgłaszam się ;)