środa, 6 stycznia 2010



Dzisiaj zostałam niezwykle miło zaskoczona przez właścicielkę bloga Zacisze wyśnione. Mianowicie dzisiaj przyszła w rękach listonosza książka, prześlicznie zapakowana. Zanim jeszcze otworzyłam moja buzia się uśmiechała na widok morskiej latarni, która przywodzi na myśl jedną z ulubionych ostatnimi czasy książek. Otwieram i jeszcze szerszy uśmiech. Książka ślicznie przewiązana niebieską wstążką. Sama książka jest autorstwa Primo Leviego, nosi tytuł „Rozejm”. Będzie to zdecydowanie nowa tematyka jak dla mnie. Opowiada o tułaczce więźniów obozu Auschwitz. Pomimo znania historii nie wgłębiałam się w ten temat, pewnie z racji wieku. Teraz mam okazję to zmienić, za co bardzo dziękuję
.

Także droga M. Bardzo dziękuję za prezent a co za tym idzie nowe wyzwanie czytelnicze. Mam nadzieję, że i ja kiedyś będę mogła obdarować Ciebie, równie miłą i zaskakującą przesyłką.


1 komentarzy:

She pisze...

niespodzianki zawsze sa mile :)