poniedziałek, 16 kwietnia 2012


Dobra passa trwa nadal, więc kolejny konkurs dla Was!
Od 16 do 20 kwietnia codziennie do wygrania będzie jeden egzemplarz nowego magazynu grozy „Coś na progu”. Moja przychylna recenzja wkrótce, mam nadzieję, że ona również zachęci do zgłaszania swoich kandydatur. Tymczasem przejdźmy szczegółów.  :-) 


Zasady i tym podobne:
1. Wszystkie zainteresowane osoby proszone o zgłaszanie się  w komentarzu pod tym postem.
 Osoby, które nie mają konta na bloggerze, zostawiają adres mailowy w celu indentyfikacji. 
2. By oszczędzić Wam fatygi postanowiłam, że jedno zgłoszenie będzie brane pod uwagę w każdym z  5 losowań.
3. Nie proszę o polubienie mojego profilu na facebook’u, ani też o polubienie profilu wydawnictwa, które owy magazyn wydaje. Będę jednak wdzięczna za umieszenie informacji o konkursie na swoich blogach, tablicach itp.
4. Wyniki będą publikowane zbiorczo. Najprawdopodobniej w dwóch turach. - tu z kolei ułatwienie dla mnie. :-)  
5. O konkursie będę raz dziennie przypominać na Facebook’u, wkrótce też po prawej stronie pojawi się zakładka odsyłająca do tego postu.


-------------Aktualizacja----------------
Zaszło drobne nieporozumienie, które spowodowane zostało moim gapiostwem.
Dwie tury losowania uniemożliwiają branie pod uwagę głosów, które zostaną dodane dzisiaj lub jutro przy 5 losowaniach. Te osoby będą brane pod uwagę jedynie przy 2 losowaniach.
Mam nadzieję, że to Was nie zrazi do dodawania kandydatur.
Przepraszam za omyłkę, ale jestem tylko człowiekiem. :-)

25 komentarzy:

Inviernita pisze...

To spróbuję u Ciebie :)
agnzimka@wp.pl

fochinii pisze...

Zgłaszam się :)

Aleksandrowe myśli pisze...

Ja również się zgłaszam :)

NA Fb już od dawna lubię Ciebie i wydawnictwo :)

Anonimowy pisze...

zgłaszam się :)

macszym@gazeta.pl

Anonimowy pisze...

Witam, Ya też chcę... indianahood@wp.pl , Pozdrawiam

Alina pisze...

Zgłaszam się :).
Zaraz wrzucę też informację na bloga :).

Unknown pisze...

To ja też się zgłoszę :)
Adres e-mail: karolka1999@interia.pl
A baner wstawię do odpowiedniej zakładki ;)

Studentka pisze...

Zgłaszam się i ja:)

marichetti pisze...

Zgłaszam się, zgłaszam!

Anonimowy pisze...

Witam, zgłaszam się.
Z miłą chęcią poczytałabym Coś na progu :)
A jako, że jestem anonimowa podaję maila:
rentilka@o2.pl

Pozdrawiam, Kasia

Anonimowy pisze...

zgłaszam się
dorota_wysocka@epf.pl

Anonimowy pisze...

Witam, zgłaszam się :)
dreamerry@o2.pl

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się również:)
kachna1990_182o2.pl
Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

oooo ile tu dziewczyn :)
redlin@o2.pl

pozdrr

litera pisze...

Również zgłaszam chęć udziału w losowaniu:)

Wetka pisze...

Zgłoszę się z wielką przyjemnością do losowania :)

Ann pisze...

Zgłaszam się :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się do konkursu :)
banach.roman@gmail.com

Anonimowy pisze...

I ja również się zgłaszam :]

w.marcelina@gmail.com

Sara Deever pisze...

Zgłaszam się chociaż nie wiem gdzie mam pojawić swój ślad tu czy w nowym poście ;)

Unknown pisze...

Sara Deever,
Tutaj jest dobrze. :-)

Wojciech pisze...

wojciech.a.rapier@gmail.com

zgłaszam się! :)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się również :)

yoowul@gmail.com

Scathach pisze...

Zgłaszam się, a nuż...:)

ytaSDGF pisze...

Zgłaszam się :)