sobota, 6 lutego 2010



Jest mi niezmiernie miło ogłosić, że Kinga nominowała mnie do nagrody Kreativ Blogger. Ponoć nikt nie umie zafascynować książką tak jak ja :). 

Moje typy do nagrody to :
Anhelli - za fantastyczne notki, które zmuszają czytelnika do myślenia i za magię, która stale w nich odnajduję.
Ania z książkowni, Neta, Moni ,Lilithin, Joanna,oraz Med-Ola za kolejne wspaniałe recenzje i podsyłanie mi ciągle nowych propozycji na biurko. 

 Wybaczcie jeśli uraziłam Was tym "wrzuceniem do jednego worka". Każda z Was ma swój styl, który jest jeden i niepowtarzalny. Cieżko było mi nominować kogokolwiek i jeszcze pisać o powodach. To niewdzięczna rola i przepraszam jeśli słabo się z niej wywiązałam.
Niestety można nominować jedynie 7 osób, a posiadaczek bądź posiadaczy blogów zasługujących na to wyróżnienie jest o wiele więcej. Dlatego mam nadzieję, że kolejne nominowane osoby dopełnią moją rolę w tej kwesti :-). 

8 komentarzy:

Balianna pisze...

Ojj dziękuję !!!!! ;-))

A jak to dalej powinno wyglądać? Mamy wstawić logo na bloga i również nominować? :) Ciemna masa ze mnie w tych kwestiach.

Anhelli pisze...

Jak wyżej... też nic nie wiem w tej materii, ale chętnie się dowiem. Dziękuję ci Skarbeńko za tak miłe słowa, dzięki takim opiniom znajduję w tym co robię jeszcze więcej przyjemności i potwierdzenia, że jestem na właściwej drodze.

pozdrawiam serdecznie i ciepło, jak zawsze :)

Unknown pisze...

Anhelli i Balianno,
Jest mi bardzo miło, że mogłam Wam sprawić radość. Cała przyjemność po mojej stronie :).
Jeśli zostałyście nominowane do nagrody to należy ogłosić to na swoim blogu, wklejając logo nagrody i nominować kolejne 7 blogów do niej. Nie wiem czemu 7, ale pewnie tak jest bo 7 kojarzy się ze szczęściem :).
Pozdrawiam serdecznie i gorąco :).

Unknown pisze...

DZIĘKUJĘ! To pierwsza nagroda dla mojego młodego bloga, tym bardziej sprawiłaś mi radość:)

Unknown pisze...

Moni,
Cała przyjemnośc po mojej stronie. Twój blog zasługuje w 100 % na tą nagrodę :).

Caitri pisze...

Miss Jacobs, gratuluję :D

Unknown pisze...

Caitri,
Bardzo dziękuję :)

Lilithin pisze...

Dziękuję bardzo za wyróżnienie :) Strasznie to miłe. Zajmę się sprawą w wolnej chwili.